Det var ett tag sen =P

Just nu har jag fullt upp. Har inte varit inne på datorn på säkert en månad, minst och har inte saknat den ett dugg! Det som jag har saknat har varit att gå in på bankens sida för o kolla på min ekonomi men den är inte så glädjande så inte heller det har jag saknat!
Det är inte lätt att jobba heltid, ha kurser på bruks, renovera i huset och samtidigt ha en sambo som man i stort sett aldrig träffar eftersom vära scheman passar inte alls ihopa. Det tar enormt massor energi.
Tänkte lägga in lite bilder på huset eller främst tänkte jag lägga in nu när jag satt upp staketet in mot ena grannen. Ja det är också en sak som känns ovant, grannar. Nu har vi de överallt! Men i förrgår hittade Kimba en kisse på andra sidan häcken men det är ingen tätt häck så katten sprang o Kimba sprang efter. Så igår var jag iväg o köpte staket.
Det påbörjade jag att sätta upp idag men det e inte lätt att hålla, få det rakt och borra samtidigt så det e litta snett men det går ju att rätta till när Karl kan hjälpa mig.



"Innan, häcken som e väldigt otätt!"



"Staketet som jag satte upp, som sagt litta snett men det behöver jag hjälp med!"



"Vardagsrummet innan!"



"Vardagsrummet nästan klart. Taklisterna saknas och givetvis ska alla kökssaker in i köket när det är klart!"

Det var en liten uppdatering för nu! Ska försöka bli bättre på detdära, men lovar inget!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gillar detta! att du uppdaterat alltså ;) ser fram emot nästa. Förresten så lät det sketans bra m staket ;)

2012-04-19 @ 18:03:52
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Ingrid

kul med uppdatering! Men förstår att det e tufft innan allt faller på plats!Hörs o ses!

2012-04-19 @ 20:56:32
URL: http://clematis.bloggo.nu
Postat av: Mamma

Staketer duger bra till de som bor där lite snett gör inget. Huvudsaken är att inte Kimba kommer ut. Du är duktig......Så snyggt vardagsrummet blev, ni är skit duktiga...Och Karl jätte snyggt med golvet du är duktig.

2012-05-04 @ 13:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0