Kort om Irland o Skottland!



"Onepiece <3!"



"Gå in i kartan...!"



"Dit ska vi...!"



"Europas största singelfest. Den missade vi tyvärr...!"



"Cliffs of Moher!"



"Kalle vid Cliffs of Moher =)!"



"Cliffs of Moher!"



"Jag på ett café vid cliffs of moher!"



"Dolmen...!"



"Stenar vid Dolmen!"



"Nu går jag... =P!"



"Underbara Irland!"



"Tempel Bar!"



"Vi träffade Gustaf, Kalles bror =)!"



"Usch vad mensvärk är det värsta...!"



"Fiskar i ån vid Inverness i Skottland =)!"



"En rolig pippi... Han stod o stampade o dansade runt o sen skrämde han upp maskar så han åt de =)!"



"Lilla snigel!"



"Fina Kalle <3!"



"Kör bil i Skottland!"



"Körde bil igen =)!"



"Fartkamera... Inte kör vi för fort inte... =P haha!"



"Kalle ute i den fina naturen!"



"O jag som pekade på toppen. Men så är det väl, man satsar högt o kommer knappt halvvägs!"



"Åhh där fanns massor utav Kimba kossor <3!"



"En bro mitt ute i ingenstans, men fin var den =)!"



"Vår fina lilla bil som vi körde runt med!"


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Fina foto speciellt den på den zebra (fastän den e gul) liknande hmm Kalle biden överst ha ha ... Skämt åsido verkar va en härlig natur på Irland . Fina foto!

2011-10-02 @ 19:50:53
URL: http://clematis.bloggo.nu
Postat av: Nathalie

Underbar med uppdatering! ;) gillar Kimba-kossorna haha likheten är lika slående som den mellan corin och ett rådjur haha

2011-10-03 @ 02:21:43
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Mamma

Dit vill jag också åka. Så vackert!!

2011-10-03 @ 13:05:48
Postat av: Anna o Pelle

Hohohoho, ser framemot Karls prestationer tillsammans med Bengt i den munderingen på lydnadstävlingarna!!!

Så fint där ser ut!

2011-10-04 @ 09:00:48
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Töserna i Skurup

Vi gillar Kimbakossor. Jättehäftiga!

2011-10-07 @ 09:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0