Test 2

Nästa smak är Ica:s Citron.
När jag öppnade den så kom där ingen såndära stark och konstgjord lukt. När jag luktade på den så luktar den rengöringsmedel/wc-rent. Inte så fräscht att dricka det men vad gör man inte.  Jag är inte så glad i citronsmaken på drycker och denna var absolut inget undantag. Den luktade inte bara rengöringsmedel utan lukten satt också i smaken. Inte för att jag smakat rengöringsmedel men hade jag gjort så hade den smakat så hära!

Alltså så får Ica:s Citron bara 1 flaska.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snällt att du offrar dina smaklökar åt oss som inte vågar dricka rengöringsmedel ;)

2011-11-08 @ 06:59:48
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0