Star =)

Idag var jag o red hos Susanne, hennes finfina Star!



"Susanne o Star!"



"De igen!"



"O igen =)!"



"Flygplan =P!"



"Fina Star o Susanne!"



"Jag o Star!"



"Vi igen =)!"



"O igen =P!"



"Åhh vad mysigt det är att rida!"



"Susanne o Star igen =)!"



"Finaste Star =)!"

Nu har jag massor utan träningsvärk i mina ben men det är det absolut värt. Star är mysig o helt underbar! En riktig tryggvehäst! Det är inte lätt för honom när han är van vid Susannes ridning o sen hoppar jag upp på honom o rider på mitt sätt men han är så snäll :)


Kommentarer
Postat av: Susanne Thelin

Fantastiska bilder, jätte kul och han är så fiiinnn;) Det är du oxå för den delen;) Tack för idag, på återseende,hihi;))) kramis

2011-11-28 @ 18:04:30
Postat av: Suz

Hej! Var med och tävla om vackra smycken eller exklusiva SPA-produkter.

Mer info och instruktioner om tävlingen finns hos http://lillasuz.blogg.se/2011/december/tavla-om-vackra-smycken-och-spa-produkter.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0