Dagens träning m Kimba <3

Var ute en snabb runda på träningsbanan.

Det blev lite slalom från båda hållen o det går super. Det är inne i en bana då Kimba är så stressad och vill bara springa och hoppa som det inte funkar. Men ska iaf börja utveckla på vår nivå. Ett hinder o slalom. Slalom o sen ett hinder för att få henne att kanske så småningom kunna det i en bana. Men så börjar hon bli gammal o frågan är om jag vill avancera i våran agility. Det är kul men jag kanske ska fokusera på allt annat jag tränar... Svårt...

Men slalomen gick helt perfekt från båda hållen iaf!
Sen tränade jag lydnad. Vårt fria följ är ju hur bra som helst. Så bra det går. Hon älskar att träna positioner! O det blir bara bättre o bättre. Våra stegförflyttningar är verkligen bra! Förutom bakåt men de tar sig!!

Sen tränade vi sättande under gång och det går också jättebra! Inkallning med stå lekte vi också med! Vilken fart o vilket stopp hon gör!

Tränade även lite freestyle! Ska nu under vinterhalvåret försöka sätta i hop ett program. Har 2 låtar att välja mellan o ska kolla lite mer! Men det hade varit så kul. Inget som tar på hennes kropp m hopp o sånt utan bara samarbetet! Hade också varit såå kul att våga ställa upp i en tävling =)

Men dagens träning gick iaf väldigt bra!! =)



Mitt söthjärta <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men såå gammal e hon inte. Träna på det ni tycker e kul så ger resten sig själv. Ha det bra!

2011-11-15 @ 20:12:37
Postat av: Anna o Pelle

Vad roligt att det går så bra med träningen! Nä, så gammal är hon väl inte, men det kanske krävs lite mer uppvärmning så att hon inte skadar sig?

2011-11-18 @ 13:24:42
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0