Lördag!

I dag så sov jag läääänge. Det var så härligt! Lite sömn skadar aldrig. Tyvärr sover jag (oftast) som bäst när mobilen ringer. Men gick upp lite o sen tillbaka till sängen o vaknade 10.55 då Mattias ringde o väckte mig. Härligt men jag e rädd för att jag hade behövt mera sömn. Har så mkt sömn att ta igen men det kommer en tid för det också. Senare begav jag, Karl o Natta oss till Hallamölla för att kolla på Skånes högst vattenfall men vi hittade inte riktigt dit. Vi var nära nära men ändå inte där. Men vi fikade en liiten stund o sen fotade vi ett annat liitet vattenfall o sen körde vi hem.



"Fika i gräset i en skog =)!"



"Karl =)!"



"Bengt =)!"



"Kimba =)!"



"Det lilla vattenfallet. Vi ska snart boka in en dag o ta oss till dit vi skulle men vi hade inte så mkt tid idag men det tar vi en annan dag =)!"



"En bild till =)!"



"Natta vid vattenfallet!"



"Eftersom hundarna inte fick så mkt som jag hoppats på så körde jag in om Törringe på vägen hem. Där blir det ju aldrig någon lång runda eftersom skogen e liten men det blev iaf en runda. Det gick superbra!"



"Skogen!"



"Kimba o den fina tunneln sen vi var i skogen m bruks!"

Sen nu i kväll har jag varit på Malmö Arena o kollat på Cesar Millan. Det var kul o se han live. Vilken show han bjöd på - jätterolig o kolla på. Som han bjöd på sig själv! Precis som alla andra hundvetare så finns det både bra o mindre bra saker men jag e glad att jag gick o kolla på honom!



"Cesar Millan - him self!"



"Gandhi!"



"För några dagar sen klippt jag btw lugg på Kimba!"


Kommentarer
Postat av: Karl

Vilka fantastiska bilder! (Kanske inte alla dock)

2011-05-15 @ 01:22:37
Postat av: Annette

Jag tyckte att alla bilderna var jätte bra. Nu ångrar jag att jag inte var med och såg på Cesar. Jag får väl åka och hälsa på honom.

2011-05-15 @ 13:32:40
Postat av: Ingrid

Ja jag skulle osså velat se Cecar!! Kimba blev jättesöt med lugg!!!

2011-05-15 @ 17:16:40
Postat av: Ingrid

Upps jag mena utan lugg!!

2011-05-15 @ 17:17:16
Postat av: nathalie

Tackar för sällskapet! Vi får dra ut o fota snart igen :)

2011-05-15 @ 20:15:22
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0