♥ Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför.

Haha vilken rolig en! Om man spolar tillbaka tiden några år då Travis Barker fortfarande var tillsammans med Shanna. Då hade jag gärna velat byta plats med henne. Så Shanna Moakler är den person jag hade bytat plats med.
Tänk att spendera en hel dag tillsammans med Travis! Det hade ju varit jätteskoj! Kort men det säger allt, haha!

Försökte lägga in en bild på de 2 här men det ville tydligen inte min dator... ;S Ni får helt enkelt googla bilder på dem :)


Kommentarer
Postat av: Anna o Pelle

Såg du dokusåpan som MTV visade om de två? Jisses...

2011-03-08 @ 10:43:27
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0