Kalas ute på Haväng =)

Ett livstecken! Jag lever!

I fredags så körde vi ner efter att alla slutat jobb till Haväng nära Brösarp o Kivik för att ha picknic för pappa. Han fyllade nämligen år! Det var mysigt! Här kommer lite bilder!



"Nere vi havet. Picknic i gräset!"



"Gisela, Inger o Morfar!"



"Kimba <3!"



"Mamma, pappa, Cocos o moster!"



"Sen badade Kimba o då funkade till o m en pinne som leksak o apporteringsföremål!"



"Den var kul!"



"Min finis!"



"Det blev en massa bus o lek!"



"Födelsedagsgrisen o världens bästa pappa!"



"Mamma skulle spana o pappa skulle hjälpa henne o zooma =P!"


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja man börja nästan undra! Men du har fullt upp förstår jag! Ha det så kul på Sweden Rock. Jag sticker nog inte dit! Min sambo ska dit iallafall! Jag får inte ihop tiden här med allt! Skulle hellst velat se Joan Jett men jobbar o hinner inte dit! Ozzy e sent på lör o ska upp tidigt! Får se! Oj detta blev en hel roman ha ha ...Ha det kanon!!

2011-06-07 @ 21:02:56
Postat av: Töserna i Skurup

Åh, så skönt, du lever! Grattis till pappa Micke!

2011-06-07 @ 21:03:41
Postat av: Mamma

Ja vilket mysigt kalas det blev, där är ju alldeles underbart. Kul att kunna överraska honom som vi gjorde.

2011-06-07 @ 22:13:52
Postat av: Nathalie

Så härliga bilder! Kan vi inte åka ner där på fotorunda någon dag och ta oss en egen picknick nu när du kommer få litta mer tid över ;)

2011-06-08 @ 02:44:48
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0