Gårdagens utflykt!!

Igår så kom Natta hit här för vi skulle göra pannkakor o sen åka på utflykt. Hon hade med deras hund Mindy. Karl var redan här. Efter det gick bilen mot Svedala för o hämta Bengt. Vi lastade in han o Mindy i min baklucka o Kimba o Karl i baksätet sen körde vi till Ale stenar!



"Uppe på väg till Ale stenar!"



"Karl vid stenarna!"



"Natta o min knashund!"



"Bengt, Karl, Kimba, jag o Mindy!"



"hundarna m sina glassar =)!"



"Kimba!"



"Bengt kör den lite mer lata varianten!"



"Mindy - vet inte riktigt vad hon gjorde =P!"



"Underbart. Nere vid havet var ju alla fåren fint samlade vid parkeringen!"



"Karl o hundarna!"



"Nypannkakätna o glada skulle vi köra vidare till mamma o pappa o äta mat =)!"



"Karl!"



"Nere vid haväng!"



"+ en Bengt =)!"



"Minnen!"



"Sötaste lilla Cocos!"



"Helt underbara kor - såna vill jag ha!!"

Tackar för en mkt trevlig o mysig dag igår!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nypannkakätna - varför finns inte detta i svenska ordboken??? Det borde stått med ;) Tack själv det va himla mysigt!

2011-06-28 @ 17:04:47
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Så mysigt ni haft! Fint vid Ale stenar!!

2011-06-28 @ 22:03:10
Postat av: Bettan

men vilka trevliga turer ni gör.................

2011-06-29 @ 18:14:14
Postat av: Pelle o Anna

EEEeuuu, vad mysigt ni hade det!!! Lite avis faktiskt... =)

2011-06-30 @ 11:06:49
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0