Trodde aldrig jag skulle säga det

Jag är absolut Inte trött på snön. Jag gillar snön o kylan men så som det ser ut nu, skridsko-bana överallt. Det e ju livsfarligt o gå utanför huset! Men jag längtar faktiskt till allt detta har försvunnit o det börjar finnas gräsytor så man kan träna hund igen. Visst det går o träna hemma o även har det funkat bra i snön MEN nu vill jag träna hund på riktigt! Känner mig superduper inspirerad men känner att snön hindrar en, eller så det bara en dålig bortförklaring för lathet! Skillnaden e hårfin.
Nu ska jag till Natta o kolla på film o därifrån göra ett besök på agilityträningen!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du måste skoja trött på snön....

Det e livsfarligt jäkla isbana!!!!!

2011-01-10 @ 17:21:46
URL: http://clematis.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0