Torsdag

Bara lite kort om i går så körde jag o Karl till Teba o shoppade lite. Det blev tuggeben, reflex, extra koppel, leksaker till min o Cocos o lite annat. Sen blev det fika på espresso house! =)

I dag så gick jag o Kimba ner till Anna, Peter, Alvin o Pelle. Först hade vi tagit en promenad o sen landade vi nere i byn för att planera en valpkurs som Anna egentligen skulle hålla men efterfrågan var stor o då kan man inte vara en person o då blev jag tillfrågad =) Skojskoj!! Så vi fick planerat massor o det känns jättebra! Alltid spännande tycker jag! Annars var det kul att se hur snäll Kimba var. Först var hon lite olydig för hon ville inte sitta still när jag skulle ta bort snön från henne o sen fick hon ligga lite på en handduk tills Peter tyckte synd om henne o då fick hon komma in o så snäll hon var mot lille Alvin. Sen la Peter honom o åkte nånstans o sen var Kimba borta o då var hon inne hos Alvin o kollade så han levde för han luktade ju så spännande!! O hon vad så försiktig fast väldigt pussig-nödig :)

Här kommer lite bilder!



"Liten shoppingbild på lite av det som inhandlade =)!"



"Den optimala Kimba-leksaken! Favoritpipebollarna med skosnöre så man kan kampa med henne!"



"Bild från i morse då Cocos inte ville ha sin mat men gärna Sam o Kimba men Kimba väntar snällt tills kissen e klar för att sedan se fall det blir något över till henne =P!"



"O Kimba som stolt visar upp sitt tjusiga täcke!"

Bara fall nån har missat det så ska jag o Gisela till Dublin den 15 April till den 18 April!!!


Kommentarer
Postat av: Anna o Pelle

Usch Teba! FARLIGT ställe!!! Man blir av med mycket pengar!!!

Hahaha, nä har inte undgått att ni ska åka till Dublin! Hoppas ni får det superskoj där!

Alvin tackar för myset idag, fastän damen har skägg =).

2011-01-06 @ 18:07:09
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Ja e avis. Måste komma iväg o shoppa Track on back täcke!!!!

2011-01-07 @ 15:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0