Måndagens träning!

I måndags så var det dags för agilityträning igen! Hade egentligen planer att åka dit tidigare men ibland e det svårt att dra sig från trevligt sällskap så jag kom lite sent i från Natta o var vid ridhuset 10-5 min innan 19 så jag hann bara träna liiite lydnad innan o det gick super! Stå börja faktiskt sitta bättre o bättre. Positionerna går faktiskt också bättre. Läggandet e klockrent. Vi har börjat på stegförflyttning som kommer i 3an o lite andra saker som kommer i 3an. Gäller att börja träna, bara synd vi inte klara m 2an än, men snart så!!!
Agilityn, ja just det! Den gick också bra! Min lilla dam börjar ta mkt egna initiativ o m hennes motor i bland o selektiva hörsel så blir banan inte riktigt som det var planerat från början, men vi kämpar på hörslen o handlingen o sen blir det nog skitbra! Lägger ut en film på den banan som inte gick såå bra men ändå okej!



Efter vi tränat klart tog jag lite lydnad igen o jag längtar ännu mer till lite bättre väder, e såå  träningssugen! Nä nu får jag ta mig i kragen o gå ut o skriva om "belöningssätt" inför valpkursen på söndag! Det ska bli spännande!

Kommentarer
Postat av: annsofi

Åh vad ni är duktiga!! Man får ju abstinensbesvär av att titta på filmen.

2011-01-12 @ 20:55:57
URL: http://setterfnatt.wordpress.com/
Postat av: Ingrid

Ja kul e det att träna iallafall tycker nog dom flesta. O jäklar vad vi ska träna sen på barmark!!!!

2011-01-13 @ 07:50:20
Postat av: Karl

Ja, snacka om abstinens!

Slalom flyter verkligen på, vad kul att se.

Det är så bra att filma loppen för man kan själv gå igenom och se hur man ska göra nästa gång.

2011-01-13 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0