Fredag

I dag så började dagen m att jag körde mot Ingrids håll i Svedala för vi skulle träffas för o träna i ett närliggande ridhus! Traskade i djup snö en bra bit o då fick min Kimba vara lös o det gick skitbra m Ronja. 2 kärringar men de höll sig i skinnet. Kimba gick ca 50 cm i från utan o äta upp henne!? Framsteg på HÖG nivå - bredvid en tik! Som också e en surtant. Jag e förvånad!
När vi väl kom till ridhuset var där folk så vi gick en liten promenad o sen gick vi tillbaka o då var där tomt!! Så jag började o det gick faktiskt väldigt bra!! Ska nog anmäla till tävlingen i ridhuset, måstemåste! Rutan o inkallning m stå gick bra. Likaså FF o platsliggningen som jag gjorde gick också bra!
På vägen hem gick vi samma väg tillbaka o då fick Kimba hälsa på Alice. Film kommer inom kort! Men här kommer några bilder!



"Kimba o Alice!"



"Ingrid o Alice!"



"Sötehäst <3!"



"Jag o Alice!"

Hant bara hem så kom Natta o Amanda så körde vi ut på en fotorunda till havet i Falsterbo o sen även skanör! Det var trevligt! Amanda var för kallt kläd o jag badad benen. Lite kallt men vad gör man inte för o roa alla andra! Såg en man med en briard som inte var så social o gillade nog INTE att jag började gå o prata m honom =P



"Havet i Falsterbo!"



"Natta o Amanda!"





Sen kom jag hem, badade för o få upp lite värme i mina fötter o sen körde jag o hämta Karl o sen Natta o sen körde vi till Marc för o kolla på film o sen efter det blev det donkan innan vi nu körde hem. Trevligt trevligt.
Nu ska jag o sova, känns som om det kommer bli en lång natt, känner mig så lessen nu - vet ej varför men det var tur att det höll sig hela dagen o kom nu på kvällen/natten så att folket slapp det.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

men du...va inte ledsen :/ vill du prata så kan vi ses en tur imorgon eller på söndag...finns över telefonen också :) kram på dig!

2011-01-08 @ 00:55:45
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Lägg pannan i djupa veck och försök kom underfund med vad det är som sänker dig så. Därifrån är det lättare att ta itu med problemet. Det går att komma ur svårmodet. Det går!

2011-01-08 @ 09:05:41
Postat av: Anonym

Sååå ljuvliga foto!!!!!

Ha ha skulle nästan velat sett dig när du försökte prata med mannen!!!

Trevlig helg!

2011-01-08 @ 09:06:12
Postat av: gisela

åh!! den hästen skulle jag vilja fota i snön ju!

2011-01-09 @ 13:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0