Om mig i 30 dagar

♥ Dag 1 - Presentera mig själv.
♥ Dag 2 - Meningen med mitt bloggnamn.
♥ Dag 3 - En sak jag älskar från min garderob.
♥ Dag 4 - Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 - Vad är kärlek.
♥ Dag 6 - Min dag.
♥ Dag 7 - Min bästa vän.
♥ Dag 8 - Ett ögonblick.
♥ Dag 9 - Min första kärlek.
♥ Dag 10 - Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 - Mina syskon.
♥ Dag 12 - I min handväska.
♥ Dag 13 - Låtar jag kan lyssna på om och om igen.
♥ Dag 14 - En hemlighet.
♥ Dag 15 - Mina drömmar.
♥ Dag 16 - Det här är jag beroende av.
♥ Dag 17 - Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 - Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 - Min absoluta favoritlåt.
♥ Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför.
♥ Dag 21 - Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 - Det här upprör mig.
♥ Dag 23 - Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 - Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 - En bild från mitt rum/lägenhet.
♥ Dag 26 - Mina rädslor.
♥ Dag 27 - Min favoritfärg.
♥ Dag 28 - Det här saknar jag.
♥ Dag 29 - En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig.
♥ Dag 30 - Ett sista ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0