Mysdag!

Jag mår så bra när det e sånt här väder o när man kan gå en lång mysig promenad m Kimba o det går jättebra! Våran relation har blivit jättebra! Så himla härligt! Hade kameran m men några foto blev det inte utan det blev en film istället! Jag kastar ut hennes boll o har henne platssutten, så kastar jag bollen så hon ser o sen ska hon ta kontakt m mig så hon släpper bollen med blicken o då blir hon av m den lite o sen får hon springa o leta upp den. Skoj o se hur hon letar upp den. I bland tar det längre tid o ibland ser hon den tyvärr o då får det inte samma effekt. Filmen blev inte så bra så den lägger jag inte ut, men hon var så duktig o vi hade det såå mysigt!
När jag kom hem så åt jag lite o sen körde jag till lund för o hämta min klippmaskin o sen in till stan för o träffa Erika o Emil. Det var längesen men det var skoj =)



"Lille Emil!"



"O Erika!"

Sen körde jag till mobilia o hämta Gisela för vi skulle in o hälsa på farfar på sjukhuset. Han var så trött så trött, stackarn =( jobbigt o se sin farfar så dära. Men känns bra o ha varit där!
Nu e Gisela på väg hit så ska vi äta o sen ska vi ha filmkväll m massor av godis o sånt! Det var längesen. Ända sen nån gång hos Natta, enda stället jag äter godis, haha. Skänker henne en tanke för hon e saknad här idag. Hoppas du har det bra nere i värmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0