Fredag...

I dag e det fredag, hurra. Jag gick upp vid 8.30 för då skulle Gisela komma m frukost o då skulle jag lämna mina teman som vi ska ha i våran fotoblogg så det e bäst o ha gjort det. Det var svårt o lämna sängen, sover alltid så bra när Kimba är på mitt rum. Men upp kom vi o frukost åt vi. Sen skulle jag bara ligga o kolla på TV lite för maten skulle sjunka på båda av oss för o sen gå en promenad. Eller hur! Där somnade vi båda i soffan o sov som stockar. Vaknade för telefonen ringde o klockan var mkt. Gick ut till mamma som var på träningsbanan o värmer upp lite inför agilitykursen och det ser så bra ut. Passade på att träna lite med Kimba o det gick jättebra! Vilken hund! haha.
Sen när vi kom in därifrån så var klockan lagom mkt att köra in o hälsa på farfar o hjälpa han att äta. Usch vad jobbigt det är att se sin farfar må så dåligt o se så sjuk ut när man e van vid att han är pigg o så. Fruktansvärt jobbigt =(
Nu sitter jag här o väntar på att klockan ska bli mer så jag kan bege mig till jobb!



"Varför ligger Kimba som en seg råtta o vill ut i tvättstugan?!"



"Där ute står ju kisse-maten, haha!"



"Cocos som ligger o e fåfäng o kollar på sig i speglen, snurrade sig lite när jag stannade o kolla på henne, såg så himla skoj ut innan xD!"


Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte konstigt att hon ligger och kollar sej själv i spegeln, något sötare finns inte. Och ja . . de gick jätte bra med Cocos på träningsbanan. Jag som trodde hon glömt, men hon bara stack mellan alla slalompinnar. Jag blev så glad. Så nu i helgen ska jag ut och få upp lite hinder också.

2011-02-18 @ 19:51:31
Postat av: Birgitta

Hej! Så duktiga ni är båda två. Önskar jag hade den lusten, hundarnas vilja är där inte fel på!

2011-02-19 @ 08:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0