♥ Dag 7 - Min bästa vän.

Den som är bäst utav mina vänner är faktiskt Nathalie! Jag gjorde ett inlägg till henne för nån månad sen men kan givetvis skriva ett litet till.
Vi har vetat vem vi har varit sen förskolan. Sen började vi samma klass i 6an, men började inte umgås förrän 8-9 nångång. Vi var på klassresa i Budapest o då umgicks vi, det var kanske lite innan, mitt minne sviker mig. Då hittade vi på en massa saker, vi semestrade i Houddan, åkte till Danmark för o turista, jag åkte o hälsade på henne i forshaga, karlstad där hon gick gymnasium, hade filmkvällar även då, gick på bio o vi har även varit i Bulgarien. Mkt trevligt! Där kvällarna/nätterna bestod utav redbull/jäger o biljardspelande, haha. Det var tider sen!
Sen umgick vi inte på ca 1½ år men Nathalie tog upp kontakten igen, det tackar jag för! O nu hittar vi på ännu roligare saker! Hon var dessutom mitt resesällskap när vi åkte runt på Irland! Hon ska följa m till Sweden Rock, i bästa fall har vi råd att åka ner en liten tripp till London för o gå på musikaler. Jag ska även ordna en välkommenhem fest till henne den 23 april eftersom hon just nu e nere på Thailand i 3 månader o kommer hem i mitten av april!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0