♥ Dag 5 - Vad är kärlek.

Ja, för mig så finns det många olika typer utav kärlek iaf.
En kärlek som jag har till min familj
Det är inte samma kärlek som jag känner för mina djur.
Sen har jag en annan kärlek till mina kompisar
O sen är det en annan kärlek som jag har för någon man är tillsammans med.


Men generellt sätt så är kärlek - i vilken kategori det nu än är, någon som jag tycker väldigt mkt om, som jag gillar att spendera min tid med, som jag ser fram emot att träffa, någon som får mig att må bra och ha kul o vara glad. Som man kan prata med om det mesta och som hjälper och ger tips o råd när jag behöver det.

Jag hade kunnat gå djupare för kärlek kan vara ganska djupt men jag håller mig ganska grunt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0