♥ Dag 3 - En sak jag älskar från min garderob.

Hmm, en svåring en denna. Jag är ju inte så intresserad utav kläder eller mode eller något. Använder det som är bekvämt o som jag trivs i. Men ska jag välja något så blir det kanske... Jag har en del sjalar som alltid är skoj att byta med, men älskar jag de, nä - känner inte någon större seperation om de skulle försvunnit. Givetvis mina FSAS kläder är ju bland favoriterna, så det kan väl bli det då! =P Allt med det berömda "F":et känns väldigt speciellt för mig =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jo de kan man säga, det blev en del mil för mej och Micke när vi var i USA för att leta upp detta berömda F:et. Men så hade vi och göra den dagen haha.

2011-02-19 @ 09:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0