♥ Dag 13 - Låtar jag kan lyssna på om och om igen.

Det går ju väldigt mkt upp o ner o i vilka perioder. Men om jag gör om överskriften lite så kan jag ju ta de låtar som jag ALDRIG kan stänga av när de kommer. De tillhör absolut favoriterna och de jag kan lyssna på om o om igen. Fast dessa kan jag verkligen inte byta o måste lyssna hela tiden.
Det e nästan de flesta med Dia Psalma. Men de låtarna som e bäst där e: "Tro rätt tro fel", "Luft", "Ack högaste himmel" och "Emelie". Deras texter är underbara! Skriver mkt om sånt som ingen annan gör som ändå är väldigt omtalde o diskuterande ämnen.
De äldre låtarna m Millencolin går ju o lyssna på om o om igen också! "Da Strike"; "Monkie Boogie", "Leona", Mr. Clean", "Fox", "The Ballad"... Kan fortsätta i evighet!!!
Ozzy Osbournes låtar kan jag lyssna på hela tiden o alltid! "Gets me through", "Paranoia", "Bark at the moon" mfl!
Åhh Guns får jag inte glömma. De har ju några som man alltid kan lyssna om o om igen på! "Don´t cry", "Welcome to the jungle", "November rain", "Patience", "Paradise city", "Move to the city".

Alltså detta inlägg hade kunnat bli hur långt som helst m massa underbara låtar som jag kan lyssna på alltid som jag aldrig tröttnar på...  Detta var bara en liten del som kom upp i mitt huvud precis!




Kommentarer
Postat av: ingrid

Ja det finns många bra låtar man kan lyssna på!!!

2011-02-28 @ 14:28:06
Postat av: annsofi

Säkert att du inte är född på 70-talet? För det är faktiskt dom band jag lyssnade på när jag var... eh... ung.. :-)

2011-02-28 @ 18:10:57
URL: http://setterfnatt.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0