Måndag!

I dag var jag o tävlade på Burlövs BK. Mer info kommer om det i morgon då videosen är inlagd! Efter tävlingen så åkte jag, Karl o hundarna till Arriesjön för o bada lite! Här kommer bilder!



"De busade till o m Liite i sjön!"



"Sötis hundar =)!"



"Karl offrade sig för att bada m hundarna!"



"Lite bus på land också!"



"Kimba fick tag på en fiiin pipeboll o där låg hon o pep.....!"



"Karl som gör sig redo för o hämta in min hund!"



"Är man i vattnet o har sin favoritboll så vill man INTE upp!"



"Men det måste man ändå ibland!"



"Våran fjäril!"

Efter vi badat så körde vi till sibylla och åt glass!



"Söta lilla Bengt!"



"Lite kladd...!"



"Jättemycket kladd.....!"

När vi ätit klart så körde jag hem - lämnade hunden o begav mig till Natta där Ia också var. Det var läääängesen vi sågs. Alltid lika trevligt =)



"Ia o Natta!"

Sen när jag varit där så körde jag hem o skulle egentligen hämta hunden men hon fick vara hemma o sen körde jag till bruks för lite folk skulle träna o efter det blev det film hos Karl.



"Vi kollade på Sanningen om Rödluvan - svensk tal o finsk textning!"


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur hamnade glassen i fejset??

2011-04-26 @ 08:55:12
Postat av: gila

Haha så roliga bilder på er när ni har glass i hela huvudet :) bilden när Karl jag kimba och sen på andra bär upp henne var kul med. :)

2011-04-26 @ 09:08:20
URL: http://fribiljettmothimlen.wordpress.com/
Postat av: Ingrid

Ha ha så fina o roliga bilder!!!

2011-04-26 @ 14:59:24
Postat av: nathalie

Haha gillar också glassbilderna ;)

2011-05-03 @ 22:16:40
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0