Älskade lilla Häst <3

I dag har jag varit o hälsat på min gamla häst, wirbelwind. O inte bara hälsat på utan jag fick även rida!! =) Det var på tok förlänge sen! Jag körde faktiskt rätt direkt o jag körde förbi hagen där han så fint stod i sin lerinpackning... O jag fick hämta han från hagen o le in honom i stallet! O sen borstade jag längelänge på honom o mös o luktade så mkt på han! O han fick morottar o kel!
Sen sadlade vi honom o gjorde han klar! Sen började Anja rida honom lite o sen fick jag hoppa upp på han! Åhhh vilken känsla :) Så lessen jag blev när jag kom upp på han, min fina häst! Glädjetårar e väl underbart?!



"Finafina Wibbs!"



"Wibbe!"



"Jag o Wibbe <3!"



"O igen. Kände mig så löjligt glad!"


Kommentarer
Postat av: Anna o Pelle

Awww, så fina ni är ihop! Syns att du saknar häst Pamela!

2011-04-03 @ 15:44:05
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: annsofi

Shit, sitter här med tårar i ögonen, vilket fint ögonblick!

2011-04-03 @ 16:47:36
URL: http://setterfnatt.wordpress.com/
Postat av: Johanna

Han är jätte fin.. Klart det känns så, man har de alltid i sitt hjärta.. Ha det gott

2011-04-03 @ 17:43:19
Postat av: Ingrid

Mysigt!!!

2011-04-03 @ 18:49:08
Postat av: gila

Haha jag började gråta nu :P lite känslig. Men jag saknar också hela hästgrejen ibland :( ska vi rusta upp stallet Pam?

2011-04-04 @ 09:31:56
URL: http://fribiljettmothimlen.wordpress.com/
Postat av: Töserna i Skurup

Sådana ögonblick är så sällan man får uppleva. Det är dig väl unnat! Rusta upp stallet!!

2011-04-04 @ 09:37:25
Postat av: mamma

Oh denna underbara varelse....gud va jag saknar honom.En liten tår kommer allt i ögat. Han är bäst våran häst..

2011-04-09 @ 13:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0