Träning o träning!

Just nu ligger vi i hårdträning =P Eller ja så hård e den inte men intensiv! I går var jag på klubben o tränade agility. Vi var 3 st, de andra (kanske 8 st) stannade hemma pga vädret, mesar, HAHA! Men iaf. Lotta byggde i hop en bana där vi fick träna på handlingen en del. Den var väldigt nyttig den övningen och det gick så himla bra för oss. Kimba älskar det o hon e så duktig. Gör jag rätt o e tydlig o mitt kroppsspråk så gör Kimba till 95% rätt. känns härligt att ha en sån följsam o uppmärksam hund!

I dag bev det lydnadsträning. Ska träna mer positioner o Rutan (vem var så dum o kom på det momentet??) men iaf. För övrigt så gick det också riktigt bra! Min lilla stjärna. Hon har fått sån bra fart o hon verkar tycka det e skoj. Men som sagt, poäng på rutan hade inte varit fel =P

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack för trevlig träning ikväll.Rutan kommer snart ska du se . Ni e så jätteduktiga!!!Kan bara bli bra ska du se!

2010-09-21 @ 22:14:38
Postat av: Anna o Pelle

Ja, vädret skiljer ut vilka som är de "riktiga" hund-entusiasterna!!! Roligt att det går så bra för er!

Ja, den som kom på rutan var riktigt rolig, vållat många förare tandagnisslan!!! Men, tänk den dagen den kanske sitter- vad lycklig man kommer vara då!!!

2010-09-23 @ 12:57:47
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0