Ostrukturerad träning!

Var på lydnadsträningen igår men jag borde inte tränat. Jag var såå trött o hade ingen struktur eller något alls förberett eller tankar utan bara körde på lite halvhjärtat = inte bra =P
Tränade rutan men det var för mörkt så det gick inte så bra o även inkallning men belönade kvarsittandet eftersom hon har börjat tjuva. o sen blev det lite apportering vilket gick okej o fritt följ som går super o även lite hopp över hinder. Det vi behöver träna på e positioner o kvarsittning. O massa andra saker m men det e det största, om jag inte räknar m rutan!
Ska träna i morgon igen på klubben o då tusan ska jag vara mer förberedd o veta vad jag ska träna, vad jag ska belöna, hur jag ska belöna det och ha skitskoj!

Sen har jag faktiskt anmält både mig o mamma till klubbtävlingen i agility på lördag. Det ska bli spännande! Lite nervöst faktiskt men det e superbra träning - speciellt för mina nerver haha!




Har för övrigt Äntligen börjat måla min blivande Hippiegitarr!! Den kommer bli så tjusig! Iaf som jag ser det i mitt inre haha!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du sa ju till mej att du inte var nervös. Att allting bara var på skoj. Nu blev ju jag också nervös. Tack för de Pamela.

2010-09-29 @ 19:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0