Agilityuppvisning i St Beddinge!

Hej!

I dag så har det varit en rolig dag! Jag hämtade Ingrid m sin pälsboll Isa. O shit vad fint o härligt de bodde så långt ut på landet på en fin gård o såna fina hästar!! =) När jag lämnade henne fick jag lov att följa m in i hagen o lukta på de, haha!

När vi väl kom ner där så var där nästan inget "känt" folk men de kom så småningom o vi fick satt upp en bana. Den var bra för man kunde göra en egen bana efter egna svårigheter! Me like!
Det var verkligen skoj o väldigt bra miljöträning! Men min Fluff håller så bra koll på mig inne på banan, får vi bara till slalomen o jag kan handla henne bättre så har jag en superhund!!! Men det e bara o kämpa på!

Det var även skoj o se alla de andra duktiga från Svedala BK som visade upp sina hundar! Blir så inspirerad av o se duktiga hundar! Längtar redan tills i morrn då det e träning igen m träningsgruppen i agility! Kimba älskar det o jag tycker det e skitskoj! :)

Det filmades en del också där o de e på väg upp på youtube så under kvällen e de nog inne!

OBSOBSOBS!!!!
Ny länk ute till höger!
http://clematis.bloggo.nu/

Kommentarer
Postat av: annsofi

Jag glömde ju att tacka för hjälpen när Svea stack! Tusen, tusen tack för att du hjälpte mig att leta! Och tack för resten av dagen också, det var verkligen kul!

2010-09-12 @ 21:46:19
URL: http://setterfnatt.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0