Träningstävling på klubben!

Har precis kommit hem från klubben. Det var träningsguppen för lydnad o vi hade en träningstävling. Var lite osäker om vi skulle vara m eller inte men vi var med! Det gick väldigt bra!! Här kommer poängen!

Platsliggning: Gjorde vi inte, de hade redan haft plats m skott när jag kom!
Fritt följ: 6.5, släpar, snett sitt, trycker
Läggande: 6, snus, DK
Inkallning m stå: 6.5, DK, går många steg
Sändande m ställande: 10, !!
Apportering: 7,5, DK
Fritt hopp över hinder: 8, DK
Fjärren; 10,
Helhetsintryck: 9

O det blev 128,5 poäng hade vi fått 10 på platsliggningen så hade vi slutat m 168,5 poäng, inte illa får jag säga!! :) O rutan var PERFEKT! Shit så lycklig jag var!!! Rakt in från 10 m, utan nån tvekan alls o ställde sig fint!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Gud va kul!! Jag hade osså velat va där!!

2010-10-05 @ 23:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0