Träning igår + inget kiss på mattan för vår del!

I går så kom Ingrid o Karl hit för litta hundträning! Vi började m o fika på nybakta scones o sen gick vi ut för o träna hund! Helt perfekt - när vi fikade så var det uppehåll, gick vi ut så började det regna o stundtals väldigt mkt o när vi tränat klart blev det uppehåll! Bra tyckte jag för det kan ju regna när man tävlar! Optimist - Javisst! :)
Det var iaf väldigt skoj! Det går väldigt bra för oss alla o det e alltid skoj! O jag känner mig mer än taggad på mina tävlingar!! :)

I dag var det meningen att jag skulle till skogen m Natta o deras hundar o Kimba givetvis MEN så får man ett sms att Fröken Isaksson inte e sugen på skogen för det hänger regn i luften. H-Ö-S-T stavas det o hundarna måste ut ändå =P Så jag fick åka hem o ta Kimba o bege oss ut på våran runda i Regnet men det var härligt!! =) Inte att min hund ska kissa på mattan =P HAHA



"Nån som vet vad som menas m denna skylt?? Får man gå här med hundar? Får man gå här m lösa hundar? Kan husen som ligger inom detta område sätta upp en skylt om hundar förbjudet? Kan folket inom detta område förbjuda oss hundägare som går här med kopplade hundar att vi inte får gå där? Vem kan man fråga om vad som gäller på vissa ställen??"!



"Glad i min fiiina rödluveregnkappa xD!"



"Min finis som både hör o ser en Stor flock m kanadagåsar!"


Kommentarer
Postat av: jenny

Hey!! ring mig nästa gång, vi älskar skogen (även om det regnar!) Kan tyvärr inte hjälpa dig med skylten. Det enda jag gissar är att lagen om koppeltvång inte berörs av en sån skylt.



Kram på er!!!

2010-10-28 @ 17:16:25
URL: http://www.mollanochmig.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Du! nu ska du inte moppsa upp dig. Tackar för sällskapet i Lund. Vi får ta en höstpromenad i skogen när solen hänger på himlen o med kamerorna i högsta hugg.

2010-10-28 @ 18:12:23
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0