JAAAAA!!!!!

I dag så jobbade jag förmiddag sen kom jag hem o spelade lite tvspel o när mamma kom hem så gick vi med hundarna. Vi gick en runda i byn men sen när vi kom o kunde svänga av mot månstorpsrundan så gjorde vi det för Cocos skulle få vara lite lös o springa av sig lite + att jag ville hitta Kimbas boll! Så Cocos hoppade o busade o sprang som tusan o levde livet riktigt o när vi kom ner till där våran älskade pipeboll försvann kopplade mamma Cocos o jag skickade ut Kimba på att leta bollen - varpå hon direkt gick ut o tog den??!!?! Helt fantastiskt så nu har vi hittat våran boll som försvann så tragiskt igår!
Sen hela vägen tillbaka så fick Kimba bära sin boll o vad hon var stolt + att hon fick givetvis springa o hämta den när jag slängde i väg den!
Men alla nu som varit oroliga för bollen så är den nu hittad!

Kommentarer
Postat av: Hobbe å Smilla

Åhhh, så skönt! Vi som har varit så oroliga. Vi tjatade på husse å matte hela dagen igår att vi skulle köpa en ny pipeboll och skicka ner den med DHL till Kimba.

2010-10-23 @ 23:46:27
URL: http://www.hobbeshundliv.blogspot.com
Postat av: Töserna i Skurup

Vilken tur att Kimba hittade bollen ien. Det är allvarliga saker detdära. Pipebollar får inte bara försvinna sådär!

2010-10-24 @ 09:49:05
Postat av: Anna o Pelle

VILKEN TUUUUR!!! Pelle ville direkt ut och leta efter den men det var så mörkt då...

2010-10-25 @ 15:20:15
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0