Äntligen...

Just nu går min träning m Kimba väldigt bra! Har hittat ett sätt som passar henne så bra o om bara jag e strukturerad o har koll på vad jag ska belöna så reder det mesta sig! Kom för en stund sen från klubben, träningsgruppen i lydnad o idag tränade jag med Ingrid men innan vi började träna så var vi faktiskt med på platsliggningen! Jag gick i från Kimba o gömde mig o vi hade platsliggning i 5 (FEM)!!! minuter. Tyckte väl det kändes som en hel evighet men min stjärna låg som ett ljus o väldigt tryggt, Äntligen!!!
Sen började jag m Kimba o jag invigde våran nya Ruta som jag beställt från Jami, som hade inbyggt band för o hägna in rutan o sen beställde jag även 10 markeringskoner, små röda för nu ska jag träna m olika saker som "koner" för o få henne mer säker o stabil + att jag försöker skicka på längre håll än 10 meter för kommer man ut på tävling så kommer det att kännas nära!
Fria följet gick helt okej, men det e det dära m positioner, hur svårt kan det vara?? =P haha.
Vi tog även en inkallning m ställande. Belönda kvarsittande o sen kallade in eller tvärtom ordning men det går hyfsat, allt kan ju alltid bli bättre men det duger för mig!
Sen tog vi fjärren o den går bra, lika så hopp - sitt - hopp! Så i det stora hela så känns det super o jag e taggad o blickar framåt! =P



"Kimba på promenaden sen igår <3!"


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du ska se att det kommer att gå skitbra för er i 2an!!

2010-10-13 @ 16:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0