Puben igår!

Efter min avslutning här hemma så hämtades jag så småningom upp utav Natta o vidare mot Svedala för o hämta Ia för o sen köra till malmö. Väl där inne skulle vi träffa en kompis till Ia som hette Kristina för att sen ta oss mot puben. Det blev Fagans som ligger vid Åhlens, den var irländsk o skulle ha liveband - vad mer kan man begära. Det var väldigt trevligt. Men innan vi hamnade där så gick vi inom BK för att ta skydd mot kylan i väntan på Kristina. Natta tog en café latte o jag en varm choklad o Natta ville ha en kaffesked o fick en pinne m hål i, haha!



"Alla har vi våra definitioner på sked, min ser dock inte ut så!!!"

För övrigt var det bara så mysigt o sitta o dricka gott (Guinness givetvis) o ha trevligt sällskap o snacka litta skit! Fast ens tankar gick ju till Irland mer än en gång o åhh vad jag vill dit igen o igen. Men det dugen att få en känsla av det här också lite oftare än vad jag åker dit iaf =P Jag tror inte att man kan vara deprimerad i Irland, bara en känsla jag får, haha!



"Kristina - trevlig prick hondära o Natta, ja det e inget större fel på henne heller!"



"O Ia e också okej givetvis!"

Avslutar med en låt som de spelade o när den var spelad så var kvällen fullständig. En låt från filmen PS I love you :) Som utspelar sig delvis på Irland. Jag tar gärna en filmkväll på den igen snart!



"Galway girl!"


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så kul! Pub e kul om man bortser från den mörke ölen ha ha .....

2010-11-14 @ 14:26:23
Postat av: Anna o Pelle

Mmmm, mörk öl är gott... Cheers!

2010-11-14 @ 15:09:21
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Karl

mm Guinness är gott så länge den är kall, för då slipper man tugga den.

2010-11-14 @ 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0