Ohh what a night

Usch dessa nätter... Kom hem ganska sent igår, eller min sovklocka hade ringt o jag skulle upp tidigt. Kändes ångesten komma krypandes så jag fick tacka för mig o köra hem. Har de senaste dagarna provat m valerina forte, naturnånting som ska hjälpa vid lindrig oro o sömnbesvär. 2 dagar funkade de bra men inte i natt. För natten var inte bra. Det tar 1 timme för de att börja värka. Så direkt när jag kom hem tog jag de o la mig sen för o kolla klart på en film. När den var slut så släckte jag tvn o försökte sova! klockan 00.30 fick jag sms utav Natta: "sover du hemma?" Varpå jag svarade att, jo det gjorde jag o frågade om det var nåt speciellt? Tänkte o andra sidan att det händer inte fullt så ofta att jag sover borta så att hon måste fråga vart jag sover, HAHA! Fick efter nån minut svar med en massa förlåt o att hon skickat fel. Helt okej för min del, det var lite skoj!
En timme senare så har jag inget minne av vad som hände.Helt plötsligt sprang nåt på golvet men kom inte framåt - det visade sig att det var Kimba. Hon var hellost o så fort jag släppte henne (höll upp frambenen så hon inte skulle springa) så nästan ramlade hon ihop. Sen var det helt tänt på mitt rum o mamma stod i dörren o frågade vad som hände. Jag fick klä på mig lite kläder o släppa in katten som hoppade på fönstret. Släppa ut henne o kolla hur Kimba mådde. Då haltade hon lite på sitt ben o hjässade jättemkt o verkade ömma i vänster bak. När jag såg att hon lugnade sig lite försökte jag få lite sömn men inte tusan gick det. Upp o kollade till Kimba så hon låg på samma ställe, hur hon andades o om hon verkade må bra o så - tre gånger innan jag kunde få ro i kroppen på den saken o sen tog det ett bra tag till innan John kom.
Men här e jag. Går snart på eftermiddagspasset. Har precis sovit en liten stund o den stunden var skönare än hela natten. Men jag ser framemot kvällen! Då ska jag direkt in till Natta där Ia också kommer dit i bästa fall o så ska jag in om elgiganten o hämta mitt Mario Wii spel så ska vi 3 spela lite sånt, äta, prata skit o kolla på idol tydligen. Men det ska bli trevligt!!
Now back to wörk!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det va absolut inte meningen att störa in skönhetssömn.. Vi jämnar ut det med en helkväll här hemma ;) haha

2010-11-05 @ 17:35:11
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0