Mysdag igår!

I går så jobbade jag förmiddag. Det gick bra o var härligt! Lagom m hundar o lugnt o skönt men ändå saker att hitta på! Sen kom jag hem o busade lite m Fluff o sen åkte jag, mamma o syster in till stan för att gå på spa. vi hade fått det i alla hjärtans dags present utav pappa så nu tog vi slag i saken o  bokade dag o åkte dit! Jag fick börja o våran spabehandling började m floating. Då hoppade man in i ett ägg-liknande skal som var fyllt med så salt vatten så att så fort man la sig där inne så flöt man. Det var en upplevelse. Jag försökte koppla av o somna men min hjärna e så full av aktivitet så det funkade tyvärr inte. Tiden kändes att gå långsamt så när jag tyckte att tiden gått länge så började jag prova lite saker där inne, det var spännande! Men när man hatar vatten o har ganska mkt klaustrofobi så var kanske inte detta det mest optimala men jag hade asbolut kunnat tänka mig att prova igen!
Nästa sak efter det var en helkroppsmassage. Det var skönt! Sen avslutades det med en ansiktsbehandling! Då medan masken satt på o verkade då höll jag på o somna. Shit så trött jag var. På såna ställen e auran så lugn o det e så himla skönt! När jag var klar så väntade jag på mamma o Gisela o under tiden så läste jag i min bok. Snart e den slut! Ska bli spännande o se hur den slutar!
När alla var klara så kom pappa o hämtade oss så körde vi till Jensen böfehus o åt middag! Det var gott o jättemysigt! Tusen tack pappa för presenten o maten o allt! O även mamma. Tycker om er!

När vi satt där på resturangen så ringde min mobil så var det Camilla, hon jag hade varit på intervju hos i tisdags. Hon ville att jag skulle komma om ca 1 vecka o provjobba. Så jag fick 4 dagar då! Jag e såå glad! Nu kanske jag kan börja känna mig lite gladare o se en större mening m mitt liv. Håller nu alla tummar jag har att det ska gå bra!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Åhh spa mysigt! Kul med jobbet!

2010-11-27 @ 15:39:00
Postat av: Birgitta

Hallådär!! Vad då för nytt jobb? Vad ska du då göra?!!

2010-11-27 @ 15:59:12
Postat av: Lookie

Grattis grattis! Kanon med jobbet! Å det låter helt underbart med spa! Kram kram!

2010-11-27 @ 20:40:10
URL: http://lucaswilner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0