Lördag

I dag så gick jag upp hyfsat tidigt för o förbereda det mesta inför morgondagens avslutning. Det ska bli skoj. Sen åkte jag iväg o tränade agility m Ingrid, Karl o en annan som hette Bettan. Det var trevligt o bra gick det också! Vi tog fram vippen för o träna lite på den o det går bara bra det också.



"Karl o Bengt =) Nu e vippen inga problem alls för lille Bengt!"

Sen åkte jag hem för att ha rallyavslutning på min "kurs" här hemma. Satte upp en rally bana. Annsofis bana faktiskt. Den blev uppskattad för den var rolig. Det gick bra o skoj var det. Sen grillade vi o åt vi gott!

Nu sitter jag o väntar på att bli hämtad av Natta för o sen hämta Ia o sen blir det puben!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja Annsofi´s bana var jätte rolig. Cocos och jag var jätte duktiga idag. Tack för en trevlig eftermiddag,vi har jätte kul ihop. Kram mamma

2010-11-13 @ 20:14:06
Postat av: Karl

naw =)

2010-11-13 @ 23:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0