Första inomhusträningen =)

Har för ett tag sen kommit hem från våran första inomhus träning i agilityn. Var lite tveksam på om jag skulle köra dit i dag faktiskt. Var väl inte riktigt på humör egentligen. Massor av tankar i huvudet konstant o det får en ibland på inte så bra humör tyvärr. Men vi tog oss dit iaf o det gick bra. Kimba tycker det e så skoj o har sån fart. Vippen går faktiskt bara bättre o bättre o nästa gång så ska jag inte glömma klickern o godiset. Ett under att jag kom i håg att ta m hunden!!
Men vi var iaf i 2 grupper o tränade på 2 olika stationer o det gick bra! Sen slutade vi m en längre bana. Spännande!

Nu ska jag faktiskt påbörja en ny bok o hoppas att det kan få mig att somna lättare! Tar en Paulo Coelho bok som jag velat börja på så länge men jag blir ju aldrig klar m den jag håller på m. Den e så seg.. Ajja.. Nu borde jag dra mig bort härifrån!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det va väl tur att ni kom! Det går så bra för er så det hade vatt synd om ni blitt himma!!!

2010-11-01 @ 23:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0