De senaste dagarna! =)

En liten kort uppdatering om de senaste dagarna. I lördags va jag som sagt på törringe. Väldigt roligt får jag säga! Först åt jag o Natta här hemma o sen blev det att jag fick vara chafför åt Iapia o robert o en didrik innan vi till slut landade på törringe. Efteråt så var jag fyllechaffis till litta folk innan det bar hemmåt till sängen. Lite bilder!




"Robert o Didrik!"



"Natta, Ia o Didrik där bak!"

O igår så var Natta, Ia o jag ute o åt på Elyseé o sen landade vi till på Espresso House innan vi till slut gick in o kollade på bio. Det var väldigt god mat o även chai latten på fiket var såå god o filmen var väldigt skoj. Alltså så var det en toppen kväll. Den var välbehövlig!



"Tönt-trion på Espresso House! =)"

I dag så träffades jag, Ingrid o Karl o tränade hund nere i Skurup där vi fick oväntat besök utav Birgitta m sina bruna hulliganer! Vi tränade iaf lydnad o det gick väldigt bra för oss alla men jag tänker bara ta en kort uppdatering om min träning. Fria följet gick okej i början men väldigt bra mot slutet. Hopp - sitt - hopp går bra allt förutom ingången. Rutan är klockren! Shit vilken hund. Inkallning m stå - hur kan det vara så svårt? Tips mottages GÄRNA! Ska faktiskt läsa lite tips om det momentet som bara har kofficient 2, TVÅ!

Sen har jag varit o ätit mat hos Natta eller hos hennes föräldrar men Natta lagade mat, mkt gott får jag säga. Sen avvek jag en stund för o åka på HUS-möte o sen återkom jag igen o nu e jag hemma o ligger faktiskt m datan i sängen för o kolla runt lite, samla mod o information. Varför ska jag alltid vara så feg o osäker av mig. Blir så trött på mig själv...

Nighty night!


Kommentarer
Postat av: Töserna i Skurup

Såå, snopen jag blev och glad att träffa på dig i Skurup. Det var ju det minsta jag hade väntat mig. Ja, så fick jag också tränat lite hund! Curry tyckte att Bengt var lite läskig. Han är så stor. Curry har reagerat likadant på en annan berner vi träffade på.

2010-11-11 @ 09:40:09
Postat av: Nathalie

Tack själv för igår. Så kul att du kom! Vi får laga mat ihopa nån dag och softa där hemma framför tven eller en bra film =)

2010-11-11 @ 18:13:25
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0