Bitter...

Ja nu e det ju så hära att jag har spelat Mario Bros till Wii kanske 2 gånger o har blivit fast. Det e verkligen superskoj. Skrev ett fint logginlägg till Martin som har koll på wii o spel o sånt o frågade om man kunde spela orginalspel på wii-konsoler som de har hållit på o klyddat met. Svaret var ja.
Dumma jag åkte o köpte Mario till Wii - utan att ens ha konsolen för att jag skulle kunna spela det hos Natta o Hardy tills jag fått råd o köpa mig en egen konsol.
Det bara visade sig att när vi satte i spelet så fungerade det inte. SÅ nu har jag ett spel som e typ det roligaste som jaginte kommer att kunna spela på länge - hur tror ni min känsla e i min kropp just nu???

Precis, nu ska jag sova.

Eller försöka iaf...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men jösses människa. Vi hade haft kul trots det om inte Hardy dykt upp o puttat väck mig.

2010-11-05 @ 23:58:13
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0