Tattoo-tajm!

Gjorde misstaget eller hur man vill se det, jag ser dte inte som ett misstag utan något skoj, att tatuera sig som ung. Fast det blir lite som ett beroende. Vill ha fler fler hela tiden, kan se tatueringar i det mesta. O fastän man sitter där i stolen o det gör ont som tusan så har man konstiga tankar på att vart nästa ska sitta. Ajja i dag byggde jag iaf på min första o det blev alltså min 5te tattoo. Ville egentligen eller föreställde mig egentligen inte den så hära men gick inte att göra så som jag ville fast jag gillar den, blir bättre ju mer jag tittar på den!



"Konturerna klara o vi tog en liten paus för där kom kunder!"



"Igen, lite vätskepaus!"



"Hemma o detta e taget ca 4 h senare när den är av tvättad!"



"Tadaam! Så här blev den när den e finito!"


Kommentarer
Postat av: Karin L

Skitsnygg! Men ont? Nä, det gör det ju inte. Man blir bara lite öm efteråt. Trodde du skulle ha en fin briard denna gången :-)

2010-03-05 @ 19:46:00
URL: http://ronjasmatte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oooh den såg inte ut som jag trodde men en riktigt snygg sol... Kanske jag skulle gjort en likadan så kan vi ha det som syskon tattoo :-) fast skulle vi inte kunna göra någon sån? Skit snygg är den iaf Pamela!! Riktigt snygg plaering också!

2010-03-05 @ 20:45:53
Postat av: jenny

NICE!!! jag är också sugen på att tatuera mig!!! Men det blir liksom inte av...

2010-03-05 @ 21:00:10
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Anna o Pelle

Tjusig! Ska också tatuera mig, när allt annat är avklarat. Också ska jag hitta ngn som är mer än duktig som kan göra den!

2010-03-05 @ 21:54:14
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Emma J

Super fint ju! Har du fem tatueringar :O wow, vilka är dom andra? Kram

2010-03-05 @ 22:07:59
Postat av: Lookie

Jättefin! Undrar när jag får tummen ur och gör min andra....har funderat lääänge nu. Kram!

2010-03-10 @ 22:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0