jobb,jobb o jobb o liiite träning!

Just nu står det mkt jobb på schemat... O liite däremellan hinner jag m min egen hund o vår träning! Lägger mest ner tid på vår agility just nu. Känner att det e det som jag o Kimba tycker är roligast just nu! Lite rally blir det också, snaart tävling! O jag har även planer att träna lite lydnad men där e motivationen för låg än.
Pratade m Lena, mammas kusin o hon var villig att hjälpa mig lite. Hon är också aktiv inom bruks och tävlat en del o är duktig så det ska bli skoj.
Så jag tänkte att jag skulle ringa henne i morgon o boka en dag så jag kan få lite motivation tillbaka!

Var precis ute o tränat lite slalom. Hon går så himla bra nu igenom 1 port dvs 2 pinnar så idag satte jag ihop 2 portar, 4 pinnar o det gick bättre än jag trodde! Hon är så jätteduktig! :) Ska nog bli en liten agilityhund av henne m <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0