Bilder sen stranden idag <3

Här kommer lite bilder sen vi var på stranden idag! Det var såå mysigt! <3



"Min finaste <3!"



"Hoppelihopp!"



"Kotte!"



"Cocos <3!"



"Sötishunden <3!"



"Min stackars hund som fick sitta lite uppbunden under de 2 minuter som vi fotade Cocos =P!"



"Provade en skoj sak! När Kimba e lös har hon Full koll på mig. Nu bad jag istället Angelika hålla Kimba (stackars Angelika) o så gick jag o gömde mig o hon märkte inte av det i första skedet. Så jag smög bakom hyddorna för o inte hamna för långt bak o inte förrän Ann-Charlotte skulle ner på stranden o hon såg henne gå iväg så märkte hon att jag saknades. Alltså har Kimba ingen koll på mig när jag har koppel på! Det var intressant! O efter det så var hon noga o kolla bak hela tiden haha!"


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en supermysig förmiddag på stranden. Och tack för alla fin foto du tog på Cocos. Turen på eftermiddagen till Ullared var också givande, du fick verkligen mycket för dina pengar. Och jag som inte skulle köpa något blev av med 1400:-, aja något var väl rätt bra saker. kramis

2010-03-25 @ 07:44:40
Postat av: jenny

Härliga bilder!! Dit kan vi åka tillsammans nån dag om du vill! Jag är ledig imorgon fm om du vill gå på promenad då?



Kram

2010-03-25 @ 08:54:22
URL: http://www.mollanochmig.blogspot.com
Postat av: Anna o Pelle

Det är kanske så att Kimba ska sätta koppel på sin matte så att hon inte rymmer och springer och hoppar på främmande hundar? ;)

Rolig bild på Coccos, ser ut som att hon kramar trädet! Träd-kramar-hund!

2010-03-25 @ 09:58:26
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Nathalie

sv: Ja! jag vill också ses =) när kan du? jag har en del o stå i nu denna veckan tyvärr, men nästa..hur har du det då?

2010-03-25 @ 20:08:41
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej!

Kul att kollat i bloggen! Första gången på simningen gillade hon det INTE, andra gången var ok och igår var det tredje gången och då gick hon i utan problem. Men jag lockar henne lite med en godbit då och då : ) hon är ju inte intresserad av leksaker tyvärr!



Tänker på dig och din familj denna svåra dag!

Kram

2010-03-26 @ 09:31:12
URL: http://www.mollanochmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0