Agilityträning!

Nu har snön äntligen försvunnit så idag satte jag ut våra agility saker på marken så tränade jag o mamma lite. Det gick jättebra! Ena varvet gick skitbra medans andra var svårare (Kimba på höger sida). Så det tränade vi i långsamt tempo o massa handlingövningar o sen gick det lite bättre. Det som jag blev absolut gladast för det var att vi hörde en fasan som var ca 50 m bort från oss i vassen som lät som tusan MEN Kimba stannade hos mig. Hon noterade fasanen men ville hellre träna o ha skoj m mig... Då kändes det bra i mitt hjärta! haha :) Lite halvbra bilder =P



"Mamma o Cocos i slalomen!"



"Kimba som hoppar!"



"Igen!"



"Slalom för mamma o Cocos igen fast på andra hållet!"



"Mamma o Cocos hoppar!"



"Avslutar m en GOD macka som jag gjorde i fredags!"


Kommentarer
Postat av: mamma

Det gick jätte bra trodde Cocos glömt allt men de hade hon inte. Man blir så glad när man lyckas. Jag trodde Kimba skulle sticka när fasanen uppenbarade sig. Vilken macka, jag bjöd 100 kronor för den men Pamela sålde den inte. kram på dej snäckan

2010-03-22 @ 20:07:40
Postat av: jenny

Kul att du äntligen kan köra agility med Kimba nu!!!!

2010-03-23 @ 07:13:52
URL: http://www.mollanochmig.blogspot.com
Postat av: Anna o Pelle

Vad roligt det ser ut med agility! Ser framemot när ni ska ut och tävla och sopa banan med alla andra =)!

Jisses... den mackan... mmmm... smaskens....

2010-03-23 @ 10:47:01
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0