Mysig skogspromenad?

Nu har jag kommit hem från skogen från en promenad. Mamma m Cocos o Anna m Pelle följde också med! Det var trevligt! Men Vi såg säkert 8 rådjur o då går kimba igång. Jag har svårt (det är nästan omöjligt) att få fram mina budskap till henne. Ska faktiskt ringa Jan Gyllensten och boka en privatlektion. Det är inte så att jag har problem med henne men han hade säkert kunnat hjälpa mig med lite braiga tips! Så det ska jag göra snart! Här e lite bilder iaf!



"Mamma, Cocos, Anna, Pelle o Kimba!"



"Jag skulle fota rådjur så Anna blev första Kimba hållare!"



"Lite drivor på vägen!"



"Men vi var lika glada ändå för det!"



"Stiliga Pelle!!!"

Tyvärr skötte Kimba sig illa så jag ville inte ha m henne på bild!
Haha nää skojade lite men jag kunde inte få henne till o vara still för att fottas xD


Kommentarer
Postat av: Lord

Fina bilder! Speciellt den sista på Pelle! :D

2010-01-28 @ 17:11:33
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Pelle

Det var jätteroligt att gå i skogen med er! Fast helst hade jag och Kimba sprungit lösa, och letat/jagat rådjur som de två värsta skogsmullarna!

Ja det var värst vad man blev snygg på sista bilden stolt!

2010-01-28 @ 17:32:56
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: mamma

Håller med de föregående, så stilig Pelle är på sista bilden. Inte undra på att Cocos är så glad i honom. Tack för en trevlig tur i skogen, blev allt lite trött efter allt plumsande i snön. kram på er.

2010-01-29 @ 10:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0