LÅNG UPPDATERING I BILDER!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade. Fått pikar både härifrån o därifrån! Det kommer bli en lång uppdatering fast i bildform med en kort story under :) Enjoy!



"Kimba kissar alltid där som är mest snö/löv/gräs!"



"Se, man kan gå fint i kopplena också!"



"Åkte upp på julafton till Lord. Kimba var julfin på tåget och lyckades charma alla!"



"Lord var klar med sin låt och spelade den för mig. Jag har tyvärr en del kvar på min!"



"Fluff i sängen!"



"Jocke kom så spelade de schack!"



"Kimba i sängen igen!"



"Jag brukar hålla moroten till Kimba o plötsligt låg Gisela också och åt morot. Konstigt tyckte Kimba!"



"Vår julgran m klapparna runt :)!"



"Spelade julklappsspelet!"



"Tur vi har Cocos. Hon låg och vaktade julklapparna till oss :)!"



"Vi hade så skoj!"



"Lord fick äran att dela ut julklapparna!"



"Jag är ju som känt inte glad för schäfer men denna här. Jag har jobbat mycket på lovet och ena dagen skulle jag fixa till hennes päls. Hon har nu bott på pensionatet m sin boxer-kompis i 1 år. Hon är överstressad och mår dåligt :( Skulle jag haft en schäfer så skulle det varit henne!"



"Alltså, sötare schäfer finns inte :) Hon är så vacker o hade kunnat bli hur trevlig som helst!"



"Som hon älskade att bli ompysslad med. Hon låg och njöt hela tiden!"



"Som sagt, ska han omplacera henne så hade jag gärna tagit henne.. Stackars hund :(!"



"Vi har rådjur utan för fönstrena!"



"På nyårsafton tog vi en promenad i bokskogen!"



"Vad vi inte visste var att Niclas o Malin skulle gifta sig där. Det var så mysigt o fint :) Grattis till er!"



"Lord blev fackelhållare :)!"



"Kimbas första bröllop :) Här var hon närvarande men inte anträffabar. Hon hade kommit in i typ chock av alla smällare sen ett bra tag tillbaka.. Tulle hund <3! Efter brölloppet o skogen åkte vi hem till Anna o Peter o åt o drack gott o hade trevligt! Tack för en trevlig kväll!"



"Dagen efter så hade jag min efterlängtade slappedag! Skönt o inte göra nånting på hela dagen! Den tillbringade jag m en braaa bok. Har ni inte läst Paulo Coelho´s böcker så gör det!! De får en att känns sig bättre och budskapet är alltid så fint!"



"Vi har även bytt fläkt här hemma! Morfar o pappa hjälptes åt!"

Ja som sagt så har här hänt en del sen sist o så här går det när man uppdaterar så sällan!
Har också tränat 1 ggr m Kimba men det kommer kanske i nästa inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: Anna o Pelle

Ja! När ska vi träna nästa gång???

Trevligt med många bilder, det gillar jag!

Vad fick Kimba i julklapp?

2010-01-08 @ 15:31:08
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: mamma

Så avis jag är, jag vill också gå på bröllop. Vilken rolig ide att gifta sig i skogen. Så mysigt och så enkelt. Lycka till ni två i framtiden.

2010-01-09 @ 15:00:05
Postat av: mamma

Så avis jag är, jag vill också gå på bröllop. Vilken rolig ide att gifta sig i skogen. Så mysigt och så enkelt. Lycka till ni två i framtiden.

2010-01-09 @ 15:01:28
Postat av: Lord

Jättekul o se bilder :D Hoppas få höra din låt snart ;)

2010-01-13 @ 10:31:06
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0