Besök hos halvbroren!

I går körde jag o Kimba upp till Kattarp för o hälsa på halvbroren Hemi m familj! Det var trevlig! Var där uppe vid 14 o var inte hemma förräns ganska exakt 22 :O haha! ;em det var skoj! Här kommer lite bilder!



"Underbara hundar!!"



"Lille Rambo ville också vara med på gruppfoto!"



"Vackra Hemi!"

BILDER SEN IDAG!




"Stackars våra hundar. De får inget vatten så de måste slicka i sig snö xD!"



"VAA? Pratar du om mig?!"



"Kimba posar i sitt fiiina täcke! Tur man har syskon så man kan överta deras saker när de blivit för små xD Tusen tack för jag fick köpa det!"



"Söta lilla Cocosen :)!"



"När jag ändå var ute gav jag pippiarna mat o la ut hö o havre till rådjuren :)!"



"Fel håll Kimba!! Min fina Fluff :)!"



"Rådjuren var o hälsade på idag igen :)!"



"Kul att ha de så nära inpå :)!"



"De e så fina!"



"Så nära att man bara vill sträcka ut en hand o ta på de!"



"Gäsp!"



"hihi.. Kul!"



"Avslutande bild på en björktrast :)!"


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Pamela! Det var jätteroligt igår när du var här. vi ses på lydnadstävlingen.

Fina bilder på alla hundar.



Hälsningar Amanda.

2010-01-08 @ 22:17:31
URL: http://www.hemiorambo.blogspot.com
Postat av: Lookie

Hej Pamsingen!

Så fina bilder! Jättesöta rådjur och så fin Hemi är =)

Men den sötaste bilden är den på Kimba på tåget i julklädseln =) kan förstå att alla blev charmade, hihi!

Hoppas ni har det bra, kramar!

2010-01-09 @ 18:26:56
Postat av: Nathalie

Shit va snygga bilder på rådjuret! aldrig kommit så nära ett med kameran, så fin hon är :)



sv. tack tack, ska måla bakom kylen idag sen är det så gott som klart, ska bara få tummen ur o fixa iordning skåpsluckorna också men de är iofs snart klara också

2010-01-11 @ 15:25:53
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Lord

Shit vad nära Rådjuren var :D Jättefina bilder! :) Hemi e jättefin och Kimbas täcke passar ju Perfect! :)

2010-01-13 @ 10:33:21
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0