Uppdatering m bilder!

Är seg på att uppdatera! Här kommer lite bilder från min nyss tömda kamera!



"Vi grillade ute för några dagar sen!"

 

"O det blev så gott m sommarsallad o tsatsiki!"



"Stackars katt. Får inte heller nån mat här hemma xD!"

 

"Så här såg snögubben ut som jag o mamma gjorde i förgår kväll, sen åkte jag ju o fikade hos Josefin...!"



"Jag fick ta m Kimba så deras son Leon kunde klappa lite!"



"Var e hunden..!"



"När jag kom hem så kunde jag skymta GRÄS!!!!"



"O snögubben såg ut så här efter Cocos ätit upp honom..!"


Kommentarer
Postat av: mamma

Mums med grillat mitt i vintern, det smakar allt lite extra gott. Så fin vår snögubbe belv, jag Cocos gör allt för att äta upp honom. Vet inte hur många kilo snö hon har käkat under snötiden. Kram

2010-02-20 @ 12:13:54
Postat av: Lookie

Ser kanongott ut!

men jag undrar hur lilla cocos rymde hela snögubben i magen?? Kram!

2010-02-22 @ 19:37:34
Postat av: foxy

Nja, lite sjuk har jag vart ^^

Nej, jag äger ingen kamera, så de vart dåligt med bilder på katten ^^

KRAMAR :D

2010-02-22 @ 22:41:56
URL: http://princessfoxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0