De senaste dagarna!



"Hade en liten service på Kimba för nån dag sen o öronrensen är inte någon höjdare!"



"Usch vad hon går och stryker öronen mot marken!"



"Var nere på Kafe Kust, Klaras o hennes mans kafe. Skitgod mat o kakor!!"



"Leon var med!"



"Klara var givetvis där =)!"



"Även Josefin :D!"



"Igår så fyllde Kenny år så bakade jag en tårta o bjöd på. Liknar väl inte en Rottis så mycket som jag hoppas på men tårtan blev god ändå!"



"När jag kom hem var jag såå trött o inte tusan får man sova i fred... =P!"


Kommentarer
Postat av: Lookie

Men Pamela! Du är då helt underbar! Baka en tårta till Kenny, vad gulligt =) Han blev nog glad kan jag tro!

Vart ligger kafé Kust? Såg gott ut.

Skoj att läsa om vad ni gjorde i helgen på kursen, du lär dig mycket verkar det som, kul!

Ha det bäst, kramar!

2010-02-28 @ 19:17:16
Postat av: jenny

Tänkte precis det samma som Linda, vilken jättefin tårta!! och god så den ut!!!! Är det din mamma som varit så elak och fotat dig när du sover??? Haha!



Ring om du vill ta en promenad nån dag!

Kram/Jenny

2010-03-01 @ 11:06:19
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: mamma

Kimba lika tjuren Ferdinand när hon for omkring med huvuden djupt ner borrat i snön, som vi skratta. Nä du Jenny denna gången var de hennes pappa som var elak :), tårtan var super god var en bit över som vi fick smaka när hon kom hem. Till alla er som går instruktörs utbildningen, ni är så duktiga, vill till att man verkligen är intresserad. Kram

2010-03-01 @ 12:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0