Söndag

I dag gick jag upp o körde direkt i väg för o hämta Karl innan vi begav oss till Staffanstorps hundklubb för att kolla på Ingrid o Bettan som skulle tävla agility. Även Annsofi var där och tävlade med lilla Svea så de fick vi också sett! Det är alltid skoj att titta på agility-ekipage på alla dess nivåer! Jag blir alltid så inspirerad o önskade att jag hade haft något ställe att träna på nu när det är så mkt snö, men man kan inte få allt så jag är därför väldigt nöjd att få tillgång till ridhus 1 ggr / vecka iaf!
Men iaf så tyckte jag att ni tjejer var väldigt duktiga! Skoj att se på folk som man känner!!

När jag kom hem där i från så åkte jag nästan direkt till morfar o jamie o bakade pepparkakor sen blev det liite tv-spelande m jamie också. Har nämligen hittat en ny värld på Mario till Wii så nu har jag fullt upp m tv-spelet igen xD

Sen har vi varit nere hos farmor o farfar o ätit julmat o myst o haft trevligt =) Sen blev det en liten promenad bort till willys o tillbaka o det var Halt kan jag lova! Hade byxorna suttit lite lösare hade jag garanterat gått ner i splitt eller spagat =P haha.

Nu e klockan mkt o jag ska hoppa i sängen, ska påbörja en ny bok m Paulo Coelho. Snart har jag tagit mig igenom alla hans böcker som jag har med han, wihoo! Sen e de bara att läsa om :) Fast kanske får ta nån bok emellan. Det har varit en ganska bra dag idag faktiskt.

The unnamed feeling takes me away


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vi har fler böcker om du e intresserad!

2010-12-13 @ 08:55:46
Postat av: Anna o Pelle

Den dära splitten skulle jag vilja se! Inte visste jag att du var elit gymnast! Fniss!!! Shit vad rädd man blir när man halkar till sådär!

2010-12-16 @ 19:13:59
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0