Måndag o Tisdag =)

I  måndags så jobbade jag förmiddag o sen på eftermiddagen så åkte jag o Natta in till stan för o shoppa julklappar! Det gick bra men kunde gått bättre. Kom fram till att det är så mkt lättare o köpa till sig själv xD haha. Sen tog vi var vanliga fika sen var jag tvungen att ta mig hem för jag hade agilityträning på kvällen.

O ojojoj vilken hund jag har!!! På träning så kan man absolut inte klaga på farten!! Snabbt går det o smidig e hon, bara lite eller ganska mkt handlings-arbete för våran del + att hon ska lyssna o göra som jag vill utan att springa o försöka ta våran extern belöning först! Märkte även att jag måste klippa hennes morgontofflor innan måndag för de snubblade jag på, stackars hund xD

I tisdags så var jag o Natta i väg i stan igen, vi kom in o hamnade på espresso house. När vi suttit där 1 timme eller nåt o snackat så såg vi Karl gå förbi så han slog sig ner o började prata m oss o sen bestämde vi att han skulle med oss hem o baka men vi skulle först handla lite fler julklappar o ingredienser till lussebullarna o knäcken. Han gick på sitt håll o vi på vårt håll så skulle vi höra av oss när vi började bli klara o när den tiden kom så ringde o ringde jag honom men ingen svarade så vi var på väg mot informationen för o kalla på honom i högtalaren, HAHA men då tyvärr ringde han.
Väl hemma hos mig så gjorde vi en sats lussebullar o så hade Karl köpt med sig saker till att bygga pepperkakshus. Vi gjorde ett slott. Men tyvärr så han vi inte sätta i hop det så det skulle vi göra dagen efter. Men vi gjorde lussebullar o de blev goda. Knäck hann vi inte heller med.
Dagen efter kom tyvärr inte Natta så jag o Karl m hjälp av Gisela satte i hop det för att senare dekorera det! Urtjusigt blev det så här kommer bilder!! =) Enjoy!



"Underbar passform!"



"Vårt fiiina slott!"


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Morgontofflor ha ha ... Ljuvligt namn på dom!

Så fint slott!!!!

2010-12-18 @ 13:40:49
URL: http://clematis.bloggo.nu
Postat av: annsofi

Oh vilket tjusigt slott!

2010-12-18 @ 16:33:32
URL: http://setterfnatt.wordpress.com/
Postat av: Nathalie

Otroligt tjusigt! himla grannt ;)

2010-12-18 @ 19:10:16
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0