Julbord m jobb!

I går var jag på strandbaden nere i Falsterbo. Denna gången var det julbord med jobb. Landade först till hos Ulrika o Danne o sen körde vi o hennes föräldrar för o hämta upp Lisa o hennes man Anders o sen körde vi till falsterbo. Harregud vilket ställe det har blivit. Så stort o så himla fiint!! Vi gick till vårt bord o då var där en kille som stod o sjöng, o under hela kvällen så hade de såna små uppträdande. Det var några som var där, kanske inte o serverade men ändå jobbade där. Himelans trevligt!
Maten var super god, likaså drickan! Fast det absolut bästa med kvällen var att jag äntligen fick min dans! Dock började vi med nån knäböj - klapp - dans men det var skoj o den blev sen en följa-john dans. Verkligen skoj! O sen fanns där 2 granar precis vid entren, o herregud, de var roliga. Den ena stod i ett gatt - den lille o den stora stod intill ett hörn o den var Hög, säkert 3 meter, om inte mer. O där dansade jag o Lisa runt. Först började vi m den lille några varv, både framifrån o bakifrån o sen tog jag den stora o drog sedan Lisa med mig o senare även Ingrid o Anders o då kom vakten in där o kollade på granen som då stod o svajade, haha!
Sen var det nån som sa att den stora granen såg ensam ut o då skulle jag ta den lille granan o ställa bredvid men då var det en sån plast i hop satt gran så när jag tog tag o lyfte så var det 3 delar varav 2 delar ramlade av + alla kulorna, HAHA. Mest otur var ju att vakten kom in o frågade om vi klädde granen =P Ajja kvällen var väldigt lyckad o jag hade superskoj!
Vi hade beställt taxi till kl 23, men den kom ca 1 timme senare så jag kom i säng vid 1 tiden o sen var det jag som stod på schemat idag så då var man lagom pigg när klockan ringde i morse. Både för o eftermiddag också!



"Jag o Lisa!"


Kommentarer
Postat av: Anna o Pelle

Asså Pamela! Vad drack du egentligen?????

2010-12-19 @ 13:10:20
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0