Glömde en uppdatering!

I söndags så skulle Natta ha adventsfika m sällskapsspel! Alltid lika trevligt att träffas! Jag åkte in till henne lite tidigare men det blev lite tajt m tiden mot slutet. Vi hade nämligen varit på ett ställe i malmö m utförsäljning o sen körde vi in till DK för att fylla upp lite lager här hemma. Sen hade jag planerat allt så att jag skulle hinna gå m Kimba, crosstraina o duscha innan men så fick jag ett sms av Natta som undrade om jag ville följa m henne o handla innan o det e ju klart att jag ville så då tog jag Kimba på en joggingtur o duschade o sen styrde bilen mot Coop o efter det mötte vi upp Karl o körde till stugan.
Där gjorde vi (läs: Natta) mat. Köttbullar, prinskorvar, potatis o cafedeparissås. Det var gott. Efter en liten stund så kom Martin o senare så kom Hardy för att slutligen Ia ramlade in o gjorde oss kompletta! Då så spelade vi 2 sällskapspel o drack glögg, åt pepparkakor o Nattas svettiga julgodis o clementiner! Mkt trevligt det dära! :)



"Ljushuvet-Martin o tradia-Ia!"



"Hardy o Karl!"



"Karl o Natta!"


Kommentarer
Postat av: Karl

Förresten, vem var det nu som vann? ALLA gångerna?

2010-12-08 @ 22:50:41
Postat av: Nathalie

Det får vi göra om :) och du rullade faktiskt köttbullarna så du va med på ett hörn vid matlagningen ;)

2010-12-09 @ 00:52:45
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0