Käglinge m Nelly o Natta o Kimba

I dag så jobbade jag o efter det så åkte jag till Käglinge för o möta upp Natta o Nelly. Långt om länge så kom de o tyvärr var där får i den hagen vi tänkte släppa de i så vi fick köra runt Käglinge o sen släppte vi de i hundhagen. Det var ca 2½ år sen sist de träffades o det har ju hänt en del saker m Kimba så vi var inte helt 100 på att det skulle funka mellan de men de märkte knappt av varandras sällskap, skönt på ett sätt men de kunde ju leka liiite men ikke!
 
 
"Vart ska Nelly hän? =P!"                                                  "Var e kaninen? =P!"

 

"Mysig tunga!"                                    "Söta Nelly, blandras mellan risen, labbe o setter!"



"Hundar m skägg o mkt päls har de vackraste ögonen <3!"

Efetr ett tag så skulle Natta till tandis o då fick jag äran att ha Nelly hos mig o det gick jättebra o när Natta kom tillbaka så hittade Nelly musen o var så stolt över den o morrade när Kimba kom i närheten o då började de bråka lite men när jag samlat in alla möss så gick det bra, fast de höll sig på avstånd!
Avslutar m lite bilder sen år 2006!



"Natta o Nelly!"



"Jag o en liten Kimba!"



"Nelly, jag o Kimba!"

Kommentarer
Postat av: Nathalie

O herregud! va tusan är det där för en bild hahaha, det där ser ikke bra ut! fast bilderna från idag va himla fina =) ångrar att jag inte tog min systemare ist för den lille...bilderna blir inte lika bra på den

2010-08-04 @ 02:02:38
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Anna o Pelle

Vicken rolig kombination på hennes hund! Hur är den till tempramentet?

Fina bilder!

2010-08-04 @ 16:28:02
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Hon är underbar! Lever i sin egna lilla bubbla där världen är perfekt typ. Lugn och glad med enormt högt mys-behov. Börjar man klappa henne så blir man ikke av med henne =)

2010-08-05 @ 10:43:49
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Karolin

(svar på det du skrev till mig^^)

Hehe visst blev den :D Tyckte att det passade nu när det blir höst om ett tag.

Ja det ser faktist rätt bra ut ;) Hahaha:D

2010-08-11 @ 15:41:56
URL: http://www.hemiorambo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0